Evolution 8.1
CM heroic of shadow and CM V'irus...
Obecny czas to Pią 2:11, 29 Mar 2024

Pływanie :D

 
Odpowiedz do tematu    Forum Evolution 8.1 Strona Główna -> Skrypty 8.1
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Autor Wiadomość
Shadow
Administrator



Dołączył: 13 Sty 2008
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Evo 8.1


PostWysłany: Śro 13:28, 16 Sty 2008    Temat postu: Pływanie :D

No to zaczynamy !

Robimy plik tak jak tu jest pokazane
---->data/movements/scripts/swimming.lua

i wklejamy do niego to :

function onStepIn(cid, item, position, fromPosition)
--Skrypt na plywanie by Slawkens
plywavalue = 3330
nurek = { lookType = 267, lookHead = 0, lookBody = 0, lookLegs = 0, lookFeet = 0, lookAddons = 0 }
zwykly = { lookType = getPlayerStorageValue(cid, 3331), lookHead = getPlayerStorageValue(cid, 3332), lookBody = getPlayerStorageValue(cid, 3333), lookLegs = getPlayerStorageValue(cid, 3334), lookFeet = getPlayerStorageValue(cid, 3335), lookAddons = getPlayerStorageValue(cid, 3336) }
czyplywa = getPlayerStorageValue(cid, plywavalue)
if (czyplywa == -1) or (czyplywa == 2) then
pozycja = {x = 124, y = 58, z= 7}
if item.itemid == 4632 then
pozycja = {x = position.x, y = position.y - 2, z = position.z}
elseif item.itemid == 4633 then
pozycja = {x = position.x - 2, y = position.y, z = position.z}
elseif item.itemid == 4634 then
pozycja = {x = position.x, y = position.y + 2, z = position.z}
elseif item.itemid == 4635 then
pozycja = {x = position.x + 2, y = position.y, z = position.z}
elseif item.itemid == 4636 then
pozycja = {x = position.x + 2, y = position.y + 1, z = position.z}
elseif item.itemid == 4637 then
pozycja = {x = position.x - 2, y = position.y + 1, z = position.z}
elseif item.itemid == 4638 then
pozycja = {x = position.x + 2, y = position.y - 1, z = position.z}
elseif item.itemid == 4639 then
pozycja = {x = position.x - 2, y = position.y - 1, z = position.z}
elseif item.itemid == 4640 then
pozycja = {x = position.x + 2, y = position.y + 2, z = position.z}
elseif item.itemid == 4641 then
pozycja = {x = position.x - 2, y = position.y + 2, z = position.z}
elseif item.itemid == 4642 then
pozycja = {x = position.x + 2, y = position.y - 2, z = position.z}
elseif item.itemid == 4643 then
pozycja = {x = position.x - 2, y = position.y - 2, z = position.z}
end
setPlayerStorageValue(cid, 3331, getCreatureOutfit(cid).lookType)
setPlayerStorageValue(cid, 3332, getCreatureOutfit(cid).lookHead)
setPlayerStorageValue(cid, 3333, getCreatureOutfit(cid).lookBody)
setPlayerStorageValue(cid, 3334, getCreatureOutfit(cid).lookLegs)
setPlayerStorageValue(cid, 3335, getCreatureOutfit(cid).lookFeet)
setPlayerStorageValue(cid, 3336, getCreatureOutfit(cid).lookAddons)
setPlayerStorageValue(cid, plywavalue, 1)
doSetCreatureOutfit(cid, nurek, 600000)
doTeleportThing(cid, pozycja, TRUE)
doSendMagicEffect(position, 2)
doSendMagicEffect(pozycja, 53)
elseif czyplywa == 1 then
if item.itemid == 4632 then
kierunek = 2
elseif item.itemid == 4633 then
kierunek = 1
elseif item.itemid == 4634 then
kierunek = 0
elseif item.itemid == 4635 then
kierunek = 3
elseif item.itemid == 4636 then
kierunek = 3
elseif item.itemid == 4637 then
kierunek = 1
elseif item.itemid == 4638 then
kierunek = 3
elseif item.itemid == 4639 then
kierunek = 2
elseif item.itemid == 4640 then
kierunek = 3
elseif item.itemid == 4641 then
kierunek = 1
elseif item.itemid == 4642 then
kierunek = 3
elseif item.itemid == 4643 then
kierunek = 1
end
doSetCreatureOutfit(cid, zwykly, 1)
doMoveCreature(cid, kierunek)
setPlayerStorageValue(cid, plywavalue, 2)
end
return TRUE
end

-----------------------------------------------------------

I na konciec wchodzimy w data/movements/movements.xml
i wklejamy gdzies to :

<!-- Swimming -->
<movevent event="StepIn" actionid="3333" script="swimming.lua"/>


Mam nadzieje ze skrypt bendzie działał dla innych to udostepniam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Autor Wiadomość
Game Over




Dołączył: 16 Sty 2008
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: z ots


PostWysłany: Czw 7:56, 17 Sty 2008    Temat postu:

No Basenik sie przyda
dla innych kturzy robia ots
ja narazie nie robie nie chce mi sie Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora

Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu    Forum Evolution 8.1 Strona Główna -> Skrypty 8.1 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group.
Theme Designed By ArthurStyle
Regulamin